Hello Kitty tårta.

Min första Hello Kitty tårta är nu färdig ;-P

Idag fick jag lite tids press, men det gick rätt bra ändå. Hann kanske inte riktigt med allt finlir men tack och lov gick allt väldigt smidigt utan problem :-)

Själva tårtan är en prinsesstårta och dekorationerna är av mmf.

Jag var och tittade på You Tube lite innan jag började för att få lite koll på hur en Hello Kitty ska se ut och förhoppningsvis blev det ganska likt.  Det lite roliga med Hello Kitty är att man kan variera utseende ganska mycket, alltså kläder och tillbehör.  Jag är inte så insatt men det verkar finnas hur mycket som helst av och till den omåttligt populära lilla kissen.

2 reaktioner på “Hello Kitty tårta.

Kommentera

